Vaše vozidlo volá po našich produktoch? Odkryte tajné ingrediencie pre maximálny výkon!

Kategórie

 

shop-roku-02.png

shop-roku-01.png

saec-new.png

WURTH VULKANIZAČNÉ LEPIDLO 235ml

Dostupnosť: Na sklade
Výrobca: WURTH 
Kód produktu 0890100017
21,00 € Cena bez DPH 20%: 17,50
WURTH VULKANIZAČNÉ LEPIDLO má vysokú pevnosť. Pre samovulkanizujúce systémy na opravu pneumatík a hadíc.

 

Upozornenie

Výňatok z: § 36 nemeckých predpisov o cestnej premávke (StVZO), pokyny na hodnotenie a opravy poškodených pneumatík, z 8. februára 2001

 

Kombinované súpravy na opravu

  • Opravné časti skladajúce sa z výplne otvoru a záplaty.
 

3. Základné požiadavky

3.1 Pred opravou musí byť každá pneumatika demontovaná z disku, aby sa posúdilo poškodenie a vykonali opravy. Výnimkou sú pneumatiky, ktoré sú jasne poškodené len na vonkajšej strane...

3.4 Poškodená oblasť sa musí odkryť a vyčistiť vhodným nástrojom.

3.5 Poškodené pneumatiky, ktoré boli predtým opravené núdzovým prostriedkami, sa nemôžu opravovať.

3.6 Nie je povolené vložiť vzdušnicu bez opravy poškodenej pneumatiky.

4. Vykonanie opravy

 

Štandardne sa kanálik prepichnutia vyplní surovou gumou, ktorá je vulkanizovaná za tepla alebo za studena. Vnútorná strana pneumatiky sa potom zakryje záplatou. Na vyplnenie otvorov vytvorených prepichnutím behúňa sa môžu použiť aj vopred vulkanizované gumové výplne spolu so záplatami.

 

Pre jednotlivé druhy pneumatík platí:

 

Motocyklové pneumatiky

  • Na motocyklových pneumatikách sú opravy defektov použitím kombinovaných lepiacich uzáverov povolené v prípade poškodených plôch do priemeru maximálne 6 mm.
  • Opravy motocyklových pneumatík poškodených mimo oblasti behúňa nie sú povolené.
 

Pneumatiky osobných vozidiel a prívesov

  • Na oblasti behúňa sú opravy defektov použitím kombinovaných lepiacich uzáverov povolené v prípade poškodených plôch do priemeru maximálne 6 mm.
  • Opravy gumy v oblasti pätky sú povolené len v prípade, ak nebol poškodený materiál výstuže.
 

Pneumatiky úžitkových vozidiel a pneumatiky s koeficientom zaťaženia < 122 na úžitkových vozidlách a ich prívesoch

  • Na oblasti behúňa sú opravy defektov použitím kombinovaných lepiacich uzáverov povolené v prípade poškodených plôch do priemeru maximálne 6 mm.
  • Opravy gumy v oblasti pätky sú povolené len v prípade, ak nebol poškodený materiál výstuže.
 

Pneumatiky s koeficientom zaťaženia ≥ 122 na úžitkových vozidlách a ich prívesoch

  • Na oblasti behúňa sú opravy defektov použitím kombinovaných lepiacich uzáverov povolené v prípade poškodených plôch do priemeru maximálne 10 mm. Opravy gumy v oblasti pätky sú povolené len v prípade, ak nebol poškodený materiál výstuže (kostra pneumatiky alebo kordová vrstva).
  • Pokyny na použitie sú odporúčania založené na testoch, ktoré sme vykonali, a na našich skúsenostiach. Pred každou aplikáciou vykonajte vlastné testy. Vzhľadom na veľký počet aplikácií a podmienok skladovania a spracovania nepreberáme žiadnu zodpovednosť za výsledok konkrétnej aplikácie. 

 

Použitie:

Pred použitím pretrepte. Na opravované miesto naneste tenkú vrstvu roztoku a nechajte ju zaschnúť. Priložte záplaty podľa pokynov pre jednotlivé systémy na opravu. Po použití nádobu uzatvorte.

 
  • Demontujte pneumatiku a označte prepichnutie.
  • Odmerajte poškodenú plochu, aby ste mohli vybrať záplatu. Vyvŕtajte kanálik prepichnutia z vnútornej strany.
  • Obrúste bez použitia tlaku (odstráňte všetky výstupky). Maximálne otáčky: 5000 ot./min.
  • Odstráňte prach po brúsení vysávačom.
  • Do otvoru naneste kvapku roztoku. Rozotrite roztok po celej obrúsenej ploche. Nechajte zaschnúť 5 minút.
  • Odstráňte ochrannú podložku, nedotýkajte sa odkrytého povrchu.
  • Vytiahnite sondu z vonkajšej strany, kým sa disk záplaty neusadí na vnútornú stranu pneumatiky.
  • Pritlačte valčekom, začnite zo stredu.
  • Po namontovaní a nahustení odrežte (neťahajte).

Nenašli ste čo hľadáte? Náš sortiment neustále rozširujeme!
Dajte nám vedieť a radi daný produkt doplníme

 

saec-new.pngshop-roku-01.png             shop-roku-02.png

 

 

starostlivost-o-kabriolet.jpg

Starostlivosť o kabriolet v zime a príprava na letnú sezónu

Leto sa blíži a s ním aj výzvy pre majiteľov kabrioletov. Ako však zaistiť, aby váš milovaný kabriolet prežil zimu, na jar vás opäť privítal v plnej kráse a v letnej sezóne vám priniesol maximálny zážitok z jazdy? A aké sú špecifiká pre tento druh auta? V nasledujúcich riadkoch vám ukážeme, ako...

© Copyright 2015 ERING s.r.o. Všetky práva vyhradené. web generuje redakčný systém WEB CMS