Kategórie

Informácie

VSTÚPTE DO KLUBU

EXKLUZÍVNYCH

VÝHOD

Chcem byť členom a využívať exkluzívne výhody už dnes

Časté otázky - FAQ

Ako si zvolím správny filter?
 
Veľa ľudí má z toho traumu ale nemusíte sa ničoho obávať. Na stránke máme umiestnené katalogy, takže každý si vie pozrieť aký filter potrebuje pre svoje vozidlo. Samozrejme, ak máte nejaké otázky alebo chcete poradiť, sme tu pre vás a budeme radi ak využijete naše služby. Poradíme vám k vašej spokojnosti.
 
Ako si vyberiem správny olej?
 
Každý preferuje svoje značky a svoje druhy olejov. Preto je náš sortiment tak široký nech uspokojíme čo najviac zákazníkov. Samozrejme pre radu a otázku sme tu pre vás.
 
Aká je cena a spôsob dopravy tovaru?

 

Cena tovaru sa stále zarátava samostatne a pri závere objednávky sa priráta podľa nákupu náležité poštovné. Balné alebo iné doplnkové poplatky očakávať nemusíte samozrejme. Poštovné od 60€ je zdarma, do tej ceny sa ráta podľa prislušneho cenníka.

 

Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť u nás na sklade, alebo si môžete  vybrať 2 spôsoby dopravy – Slovenská pošta a Kuriérska spoločnosť remax. Všetky informácie o doručení a ostatné otázky vám radi zodpovieme na našej infolinke 0918 427 852

 

Čo znamená skratka, číslo "OE"?

 

Jedná sa o označenie súčiastok a autodielov, za ktorým sa srkýva konkrétny typ s istými vlastnosťami, technickými parametrami a určením použitia. Zväčša má každý výrobca vlastné označenie pre svoje výrobky, preto môžete nájsť jednu súčiastku s rôznym označením, teda s rôznymi OE číslami. Najlepšou voľbou je v  takomto prípade je voliť súčiastku od originálneho výrobcu pred inými replikami.

 

Aká je záruka a reklamačný poriadok?

 

Všetky náležitosti ohľadom záruky a reklamácie môzte nájsť sem 

Ak máte nejaký problém alebo ste nejakým iným spôsobom nespokojný so svojim nákupom u nás, neváhajte nás okamžite kontaktovať, radi to s vami preberieme k vašej spokojnosti. 

Čo ak si objednám súčiastku a nebude tá správna? Je možné zrealizovať výmenu?

Všetkým naším zákazníkom odporúčame objednávať tovar (súčiatky) po odbornom poradenstve so servisom alebo dostatočne znalým mechanikom. V prípade, že objednáte iný tovar ako reálne potrebujete, kontaktujte nás a radi Vám tovar vymeníme za ten, ktorý reálne potrebujete a máme ho v ponuke. 
 

Je nákup cez eshop www.filtreaoleje.sk bezpečný?

 

Všetci naši partneri sú renomované spoločnosti s dlhodobou praxou vo svojej oblasti, služby ktoré poskytujú považujeme za overené a bezpečné, preto nemusíte mať žiadne obavy o bezpečnú realizáciu Vašej objednávky od prvého kroku až po doručenie tovaru k Vám. O každom kroku vás budeme informovať takže budete presne vedieť, stačí si len sledovať mail, príde nám potvrdenie o vyexpedovaní od nás a deň pred a v deň dodania tovaru vám príde sms ktorá vás upozorni.

 

Za ako dlho obdržím objednaný tovar?

 

Ak máme tovar skladom, je možné doručenie aj na druhý deň od vytvorenia objednávky, maximálne do 48 hodín. Doručenie tovaru do Vašich rúk závisí aj od spôsobu prepravy, ktorý si vyberiete. Ak aj tovar není skladom, není problém vybaviť rýchlo naskladnenie k vašej spokojnosti a tovar sa určite k vám dostane takou rýchlosťou, aby ste boli spokojný.

 

Ako budem informovaný o termíne dodania tovaru?

 

Všetky informácie o priebehu spracovania Vašej objednávky Vám budú zasielané mailovou formou. Od prijatia objednávky, cez spracovanie a vyexpedovanie zásielky. Kurierska spoločnosť vám zašle deň vopred email a sms, na druhý deň takisto sms s bližšími informáciami aby ste sa presne vedeli zariadiť.

 

Ako môžem za tovar zaplatiť?

 

Za tovar sa môže uhrádzať bankovým prevodom, alebo platbou na mieste pri vyzdvihnutí, preto dbajte prosím na to aby ste sa za daný tovar vedeli zaplatiť. Tovar zašleme akonáhle nám  budú pripísaní peniaze na účet a dohliadneme na to aby sa k vám dostal bezproblémovo. 

 

Čo keď nebudem zastihnutý na doručovacej adrese?

 

Ak by sa z nejakých príčin stalo, že musíte náhle odcestovať alebo nebudete k zastihnutiu nasledujúce dni, treba nám zavolať a my to spravíme tak aby tovar prišiel k vám keď vám to bude vyhovovať. Ak aj už tovar odišiel, vieme sa dohodnúť aby to kurier ešte podržal, kuriér vám bude volať niekoľko dní za sebou ohľadom prevzatia, takže máte možnosť výberu.

 

Je možné zakúpený tovar vrátiť?

 

Chceme, aby ste boli s nákupom u nás spokojný. Preto treba využiť našu infolinku a my sa presne pozrieme čo presne potrebujete. Samozrejme že je tovar možné vrátiť poprípade vymeniť za požadovaný, ale aby sme predišli týmto okolnostiam, zdržíte hlavne seba, neváhajte nás kontaktovať.

 

Čím sa líšite od konkurencie?

 

Pohybujeme sa v tejto sfére už dlhé roky, máme rokmi overené zdroje a väčšinu značiek priamo distribuujeme pre Slovenský trh, takže u nás si kúpite len kvalitné veci za bezkonkurenčné ceny. Sme tu pre vás každý deň, pripravený plniť vaše požiadavky.

 

Čo ak si vytvorím objednávku cez víkend alebo štátny sviatok?

 

Vaša objednávka bude spracovaná v najbližší pracovný deň. Výnimkou môžu byť len osobitné dôvody predávajúceho (technická údržba eshopu), na ktorú by ste ale boli upozornení s informáciou o reálnom termíne vybavenia Vašej objednávky.

 

Akékoľvek Vaše ďalšie otázky môžete smerovať priamo na nás na www.filtreaoleje.sk alebo na telefónne číslo 0918 427 852

 

 

© Copyright 2015 ERING s.r.o. Všetky práva vyhradené. web generuje redakčný systém WEB CMS
OK, súhlasím

Na zlepšenie našich služieb používame cookies.

O ich používaní a možnostiach nastavenia sa môžete informovať na stránke: Cookies politika.