Total Rubia Optima 3500 5W-30 je plne syntetická technológia low SAPS Dieselový motorový olej s technológiou FUEL ECONOMY na základe najnovšej špecifikácie API CK 4, vhodný pre cestné aplikácie s vysokým zaťažením.
TECHNOLÓGIA
- Technológia Inno-Boost
- Pripravený na ďalšiu kapitolu technológie motora.
- Vďaka technológii Inno-Boost obsahujú formulácie správnu kombináciu silných antioxidačných molekúl.
- Tieto aktívne molekuly inhibujú tvorbu radikálov a udržujú uhľovodíkové reťazce neporušené.
- Výsledkom je, že viskozita motorového oleja zostáva stabilná a dlhšie si zachováva svoje vlastnosti.
APLIKÁCIE
- Rubia Optima 3500 FE 5W-30 je plne syntetické mazivo novej generácie založené na najnovšej špecifikácii API CK-4.
- Je určený pre väčšinu medzinárodných výrobcov motorov pre nákladné vozidlá a autobusy, vrátane všetkých európskych aplikácií Euro 6 (Daimler, Volvo, Scania, MAN, Iveco, DAF), je tiež kompatibilný s niektorými plynovými motormi.
- Vďaka technológii „low-SAPS“ (Low Sulphated Ash, Phosphorus and Sulphur) je Rubia Optima 3500 FE 5W-30 špecificky prispôsobená najnovšej generácii dieselových motorov vybavených systémami dodatočnej úpravy, ako sú filtre pevných častíc (DPF). .
- Rubia Optima 3500 FE 5W-30 je obzvlášť vhodná pre vozidlá IVECO Euro 6 s predĺženými intervalmi výmeny oleja podľa definície výrobcu a má schválenia MAN M 3677 a Scania LDF-4, vhodné pre ich motory Euro 6.
VÝKONY A VÝHODY PRE ZÁKAZNÍKOV
Jeho technológia FUEL ECONOMY pomáha ušetriť v priemere 1 % paliva v porovnaní s referenčným mazivom triedy SAE 40. Táto hodnota môže dosiahnuť 3 pri použití v kombinácii s prevodovými mazivami FUEL ECONOMY Rubia Optima 3500 FE 5W-30 vykazuje výnimočnú tepelnú stabilitu, umožňuje ľahší studený štart a pomáha dosiahnuť predĺžené intervaly výmeny oleja.
Pokročilá formulácia Rubia Optima 3500 FE 5W-30 s nízkym obsahom SAPS pomáha predchádzať upchávaniu filtra pevných častíc a predlžuje životnosť systému dodatočnej úpravy.
ODPORÚČANIA NA POUŽÍVANIE
Pred použitím produktu by ste mali skontrolovať príručku údržby vozidla. Výmena oleja by sa mala vykonávať v súlade s odporúčaniami výrobcu.
Výrobok sa nesmie skladovať pri teplotách nad 60°C. Malo by sa uchovávať mimo slnečného žiarenia, intenzívneho chladu a extrémnych výkyvov teplôt. Ak je to možné, obal by nemal byť vystavený poveternostným vplyvom. V opačnom prípade by mali byť sudy uložené vodorovne, aby sa zabránilo akémukoľvek znečisteniu vodou a aby sa predišlo odretiu etikety produktu.
Špecifikácie schválenie
ACEA E4, E6, E7, E8, E9, E11
API CK-4/CJ-4/CI-4/CH-4
MAN M 3677/M3777
MB-Approval 228.51/228.52
Mack EOS-4.5
Volvo VDS-4.5
Renault Trucks RLD-3
Scania LDF-4
Cummins CES 20086
MAN M 3477/M 3271-1
DAF PSQL 2.1E LD
Ford WSS-M2C213-A1
FPT IVECO CATEGORY TLS E6