Vaše vozidlo volá po našich produktoch? Odkryte tajné ingrediencie pre maximálny výkon!

Kategórie

 

shop-roku-02.png

shop-roku-01.png

saec-new.png

Pri výbere toho správneho oleja nezabudnite na výmenu filtra. Zobraziť filterSkryť filter

MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-20 5L

Dostupnosť: na sklade
Výrobca: MOTUL  (online katalóg)
Kód produktu 109104

Balenie (vybrať iné)

f7e831d3c7d77a2c3c9ba87884057656.jpg MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-20 5L 46,50 €
46,50 € Cena bez DPH 20%: 38,75

Pri výbere toho správneho oleja nezabudnite na výmenu filtra. Vyberte si z našej bohatej ponuky.

MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-20 je 100% syntetický olej znižujúci spotrebu paliva pre nové benzínové motory, ktoré vyžadujú stupeň viskozity 20. Špeciálne odporúčaný pre nové benzínové motory HONDA, MAZDA, SUBARU a TOYOTA.

 

Motorový olej s úsporou paliva (Fuel Economy) špeciálne navrhnutý pre moderné atmosférické aj preplňované motory, s priamym alebo nepriamym vstrekovaním, s nízkym trením a veľmi nízkou viskozitou HTHS (viskozita meraná pri vysokej teplote a vysokom strihu) (≥ 2,6 mPa.s).

 

Je vhodný pre moderné benzínové motory, ktoré vyžadujú stupeň viskozity 20 a olej s úsporou paliva (normy API SN PLUS, API SN a/alebo ILSAC GF-5). Vhodný pre použitie s katalyzátormi.

 

Schválený GM-dexos1TM GEN2 pre všetky nové benzínové motory GM, ktoré vyžadujú toto schválenie: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL a VAUXHALL.
 

Niektorí výrobcovia OEM vyžadujú pre svoje najmodernejšie benzínové motory oleje podľa noriem API SN a ILSAC GF-5, ktoré zaručujú maximálny výkon a životnosť. Tieto požiadavky spĺňajú špecifikácie CHRYSLER MS-6395 (úroveň GF-4), FORD M2C 930-A (úroveň GF-4) a FORD M2C 945-A (úroveň GF- 5).
MOTUL 8100 Eco-lite 5W-20 spĺňa všetky tieto vysoko náročné požiadavky na výkonnosť a odolnosť nastavenej normami GM, najmä vrátane normy dexos1TM, plnú kompatibilitu s biopalivami, ako sú LPG (skvapalnený ropný plyn), CNG (stlačený zemný plyn) a bioetanol (podľa dostupnosti na čerpacích staniciach), pri použití bioetanolu v zlúčenej pomere 85% (Bioetanol - E85).

 

Norma API SN je plne spätne kompatibilná naprieč požiadavkami API SM a všetkými predchádzajúcimi normami API. Oleje podľa normy API SN poskytujú mimoriadnu odolnosť proti oxidácii, lepšiu ochranu proti vytváraniu nánosov, lepšiu čistotu motora, ochranu proti opotrebeniu a vyššiu výkonnosť pri nízkej teplote po celú dobu životnosti.


Okrem spätnej kompatibility, v porovnaní s API SN, poskytuje norma API SN Plus vyšší výkon a najmä zvyšuje ochranu proti LSPI pre preplňované benzínové motory so zníženým objemom valcov a s priamym vstrekovaním.

 

Norma ILSAC GF-5, na základe špecifikácie API SN, je ešte prísnejšie, najmä pokiaľ ide o kritériá pre úsporu energie. Požiadavky na nízku viskozitu "Fuel Economy" oleja, ale aj predĺžené intervaly výmeny, čisté piesty / krúžky, kompatibilitu s tesnením a znížený obsah fosforu pre kompatibilitu so systémami ošetrenie výfukových plynov, boli zvýšené. Špecifikácie ILSAC GF-5 zaisťuje dokonalú ochranu motora pri použití benzínu obsahujúceho až 85% etanolu (E85).

 

Norma GM dexos1TM je vhodná pre celý rad benzínových motorov GM od modelového roku 2011 a vyžaduje schválený olej dexos1 (s výnimkou servisného plnenia v Európe). Špecifikácia GM dexos1TM je určená pre benzínové motory a nahradzuje špecifikácie GM-LL-A-025, GM 6094M a GM 4718M. GM dexos1TM je tiež spätne kompatibilná pre benzínové motory GM do roku 2011.
Norma GM dexos1TM kombinuje veľmi prísne požiadavky medzinárodných noriem, ako sú API, ACEA a ILSAC, so špecifickými požiadavkami GM pre účely preukázania výhod úspory paliva a odolnosti motora. Spoločnost GM vyvinula svoju normu dexos1TM, aby oleje zabezpečovali vysokú tepelnú stabilitu a mimoriadnu odolnosť pri vysokých teplotách, aby nedochádzalo ku zvýšenému hromadeniu olejových usadenín a zvýšenej viskozite, ktoré sadze zo spaľovania môžu vytvárať.

 

Preplňované benzínové motory s priamym vstrekovaním vykazujú určité riziko sporadického javu predčasného vznietenia zmesi v spaľovacej komore. Tento typ sporadického abnormálneho spaľovania znie ako kovový hluk vychádzajúci zo spaľovacích komôr a občas je spojený s krátkodobou stratou výkonu. Tento jav predčasného vznietenia sa pri nízkych otáčkach prejavuje detonáciami a je označovaný ako LSPI (Low Speed Pre-Ignition) a spôsobuje značné zvýšenie tlaku v spaľovacej komore, ktorá môže viesť k poškodeniu piestu a v dôsledku i zničenia motora. Pre svoje najnovšie generácie benzínových motorov so zníženým objemom valcov, ktoré sú vybavené systémami priameho vstrekovania a preplňovaním vyvinula spoločnosť GM normu dexos1TM GEN2 pro motorové oleje, ktorá je zárukou dokonalej integrity týchto benzínových motorov, ktoré sú vystavené riziku takéhoto abnormálneho spaľovania.

 

Rovnako tak norma API SN Plus teraz plne pokrýva túto požiadavku na LSPI, aby dokonale chránila benzínové motory s priamym vstrekovaním.

Nenašli ste čo hľadáte? Náš sortiment neustále rozširujeme!
Dajte nám vedieť a radi daný produkt doplníme

 

saec-new.pngshop-roku-01.png             shop-roku-02.png

 

 

defenzivny-sposob-jazdy.jpg

Čo to je defenzívny spôsob jazdy, techniky a zásady

Počuli ste už niekedy o defenzívnom spôsobe jazdy, no neboli ste si istí, čo to presne znamená? Defenzívna jazda je stratégia, ktorá zvyšuje bezpečnosť na cestách. Tento spôsob jazdy je založený na princípoch predvídavosti a zodpovednosti a dáva vodičom nástroje a techniky na ochranu seba i...

© Copyright 2015 ERING s.r.o. Všetky práva vyhradené. web generuje redakčný systém WEB CMS