Vaše vozidlo volá po našich produktoch? Odkryte tajné ingrediencie pre maximálny výkon!

Kategórie

 

shop-roku-02.png

shop-roku-01.png

saec-new.png

Pri výbere toho správneho oleja nezabudnite na výmenu filtra. Zobraziť filterSkryť filter

MOTUL 8100 5W-30 ECO-LITE 1L

Dostupnosť: na sklade
Výrobca: MOTUL  (online katalóg)
Kód produktu 108212

Balenie (vybrať iné)

MOTUL-104987.jpg MOTUL 8100 5W-30 ECO-LITE 1L 7,92 €
7,92 € Cena bez DPH 20%: 6,60

Pri výbere toho správneho oleja nezabudnite na výmenu filtra. Vyberte si z našej bohatej ponuky.

Motul 8100 ECO-LITE 5W-30 je 100% syntetické mazivo na báze esterov. Olej šetriaci palivo špeciálne vyvinutý pre súčasné benzínové motory s atmosférickým alebo preplňovaným turbodúchadlom, nepriame alebo priame vstrekovanie, navrhnutý tak, aby používal motorový olej s nízkym trením a nízkou viskozitou HTHS (High Temperature High Shear) (≥ 2,9 mPa.s).


Vhodné pre moderné benzínové motory vyžadujúce viskozitu 30 a mazivo šetriace palivo (normy API SP-RC, API SP a/alebo ILSAC GF-6a).

 

Mazivá podľa API SN poskytujú

  • mimoriadnu odolnosť proti oxidácii
  • lepšiu ochranu proti vytváraniu nánosov
  • lepšiu čistotu motora, ochranu proti opotrebeniu a vyššiu výkonnosť pri nízkej teplote po celú dobu životnosti motora

 

Stupeň viskozity SAE 5W-30 minimalizuje hydrodynamické trenie maziva, umožňujúce šetrenie paliva, najmä ak je olej studený. Zlepšuje prietok oleja pri naštartovaní, urýchľuje zvyšovanie tlaku oleja, zvyšovanie otáčok a zabezpečuje rýchlejšie dosiahnutie prevádzkovej teploty. Tento typ oleja je šetrný k životnému prostrediu, umožňuje znížiť spotrebu paliva, a preto minimalizuje emisie skleníkových plynov (CO 2).

 

Schválený GM-dexos1TM GEN2 pre všetky nové benzínové motory GM, ktoré vyžadujú toto schválenie: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL a VAUXHALL.
Kompatibilný s katalyzátormi.
Tento typ oleja môže byť nevhodný na použitie v niektorých motoroch. V prípade pochybností si prečítajte návod na obsluhu.


Štandard API SP je plne spätne kompatibilný so štandardom API SN a všetkými predchádzajúcimi štandardmi API. Špecifikácia API SP-RC „šetriaca zdroje“ je ešte náročnejšia na požiadavky na úsporu energie. Okrem toho, že je štandard API SP v porovnaní s API SN a API SN Plus spätne kompatibilný, poskytuje vyšší výkon a predovšetkým dodáva ochranu pred LSPI pre benzínové motory s prepĺňaním a priamym vstrekovaním.

 

Na základe špecifikácie API SP je norma ILSAC GF-6a pre mazivá triedy 20 s viskozitou ešte prísnejšia, najmä pokiaľ ide o výhody z hľadiska úspory paliva. Posilňujú sa požiadavky na stranu mazadla s nízkou viskozitou „Fuel Economy“, ale aj predĺžené výmenné intervaly, čistota piestov/krúžkov, kompatibilita tesnení a znížený obsah fosforu pre kompatibilitu systémov dodatočnej úpravy. Špecifikácia ILSAC GF-6a zaisťuje dokonalú ochranu motora pri použití benzínu s obsahom až 85% etanolu (E85).

 

Štandard GM dexos1TM je vhodný pre celý rad benzínových motorov GM od modelového roku 2011 a vyžaduje schválené mazivo dexos1 (okrem servisnej náplne v Európe). Špecifikácia GM dexos1TM je určený na použitie s benzínovými motormi a nahrádza GM-LL-A-025, GM 6094M a GM 4718M. GM dexos1TM je tiež spätne kompatibilný s benzínovými vozidlami GM pred rokom 2011.
Norma GM dexos1TM kombinuje veľmi prísne požiadavky medzinárodných noriem, ako sú API, ACEA a ILSAC, spolu so špecifickými požiadavkami GM na preukázanie výhod úspory paliva a trvanlivosti motora.
 

Spoločnosť GM vyvinula svoj štandard dexos1TM, aby oleje poskytovali vysokú tepelnú stabilitu a zaisťovali vynikajúcu odolnosť pri vysokých teplotách, aby sa predišlo čiernemu kalu a zvýšeniu viskozity, ktoré môžu vytvárať sadze pochádzajúce zo zvyškov horenia.

 

Preplňované benzínové motory s priamym vstrekovaním majú určité riziko sporadických javov pred vznietením v spaľovacích komorách. Tento typ sporadického abnormálneho spaľovania pripomína kovový hluk zo spaľovacích komôr a niekedy je spojený s krátkou stratou energie. Tento jav nazývaný LSPI pre nízke otáčky pred zapaľovaním alebo tiež Rumble vytvára v spaľovacej komore veľmi vysoké tlakové špičky, ktoré môžu viesť k poškodeniu piestu a v konečnom dôsledku k zničeniu motora. Pre svoje benzínové motory zmenšenej veľkosti najnovšej generácie, ktoré sú vybavené systémami priameho vstrekovania a turbodúchadlami, vyvinula spoločnosť GM normu dexos1TM GEN2 pre motorové mazivá s cieľom zaručiť dokonalú integritu týchto benzínových motorov, ktoré čelia riziku týchto abnormálnych spaľovaní.
Rovnako štandard API SP teraz plne pokrýva túto požiadavku LSPI, aby dokonale chránil benzínové motory s preplňovaným turbodúchadlom a priamym vstrekovaním.

 

Niektorí výrobcovia OEM vyžadujú pre svoje najnovšie benzínové motory mazivo API SP-RC, API SP, API SN, SN-RC, SN Plus a ILSAC GF-6a alebo GF-5, aby bol zaručený maximálny výkon a trvanlivosť. Špecifikácia CHRYSLER MS-6395 (úroveň GF-4), FORD WSS M2C 929-A (úroveň GF-4), FORD M2C 946-A (úroveň GF-5) a FORD WSS M2C 946-B1 (GF-5, SN -RC a SN Plus úrovne) odrážajú tieto druhy požiadaviek.
V rámci skupiny FCA (Fiat Chrysler Automobiles) špecifikácia FIAT 9.55535-CR1 odzrkadľuje túto špecifikáciu CHYSLER MS-6395 vo Fiate.
 

Nenašli ste čo hľadáte? Náš sortiment neustále rozširujeme!
Dajte nám vedieť a radi daný produkt doplníme

 

saec-new.pngshop-roku-01.png             shop-roku-02.png

 

 

defenzivny-sposob-jazdy.jpg

Čo to je defenzívny spôsob jazdy, techniky a zásady

Počuli ste už niekedy o defenzívnom spôsobe jazdy, no neboli ste si istí, čo to presne znamená? Defenzívna jazda je stratégia, ktorá zvyšuje bezpečnosť na cestách. Tento spôsob jazdy je založený na princípoch predvídavosti a zodpovednosti a dáva vodičom nástroje a techniky na ochranu seba i...

© Copyright 2015 ERING s.r.o. Všetky práva vyhradené. web generuje redakčný systém WEB CMS