Vzduchový filter KN je náhrada originálneho filtra do airboxu.
Jednoduchá inštalácia výmenou pôvodného filtra.
• Vysoký prietok vzduchu a vynikajúca filtrácia
• Zvýšenie výkonu a zrýchlenie vozidla
• Možnosť vyčistiť a znovu použiť (interval prania cca 80.000km závislosti od podmienok prevádzky)
• K&N záruka na milión km
• Konštruovaný tak, aby vydržal po dobu životnosti Vášho automobilu
• Šetrnosť k životnému prostrediu
• Bezproblémová funkčnosť s originálnou elektronikou vozidla
• Konštruovaný tak, aby vydržal po dobu životnosti Vášho automobilu
Ochrana motora a dokonalá filtrácia K&N :
K&N vzduchové filtre sú navrhnuté tak, aby dosahovali vysoké, prakticky neobmedzené, priepustnosti vzduchu a zároveň si zachovali filtračné schopnosti na úrovni, ktorá zaručuje dlhú životnosť motora.
Naše výmenné vzduchové filtre zvyčajne zvyšujú výkon o 1-8 konských síl.
Tieto vysoko priepustné bavlnené filtre je možné čistiť a viacnásobne použiť a sú navrhnuté tak, aby vydržali po celú dobu životnosti motora.
K&N vzduchové filtre sú zložené zo štyroch až šiestich vrstiev špeciálnej bavlny, ktorá je zakomponovaná medzi dve hliníkové sieťky. Tento materiál je následne napustený olejom, aby sa zvýšili jeho filtračné schopnosti.
Výsledkom je vzduchový filter, ktorý prepúšťa výrazne viac vzduchu do motora, zaručuje dokonalú filtráciu nečistôt a dá sa viacnásobne použiť vypraním a znovu naolejovaním za pomoci čistiacej sady KN.
Od roku 1969 sa predalo na celom svete viac ako 30 miliónov športových vzduchových filtrov značky K&N.
Dĺžka [mm] 359, Šírka [mm] 237, Výška [mm] 24 |
* Údaje sú v milimetroch.
MITSUBISHI: | MR404847 MR 404847 MR 571476 XR 404847 MR 404849 XR 571476 MZ 690198 MR404850
|
MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W):
3.2 Di-D [04/00 .. 12/06; 118 kW (160 PS); 3200 ccm; kód motora: 4M41]
MITSUBISHI PAJERO III Canvas Top (V6_W, V7_W):
3.2 D 4WD (V78W, V68W) [04/00 .. 12/06; 121 kW (167 PS); 3200 ccm; kód motora: 4M41]
3.2 DI-D (V68W, V78W) [04/00 .. 12/06; 121 kW (165 PS); 3200 ccm; kód motora: 4M41]
3.2 DI-D (V68W, V78W) [10/01 .. 12/06; 118 kW (160 PS); 3200 ccm; kód motora: 4M41]
3.5 V6 GDI (V65W, V75W) [04/00 .. 12/06; 149 kW (203 PS); 3497 ccm; kód motora: 6G74 (DOHC 24V),6G74 (SOHC 24V)]
MITSUBISHI PAJERO IV (V8_W, V9_W):
3.2 DI-D (V88W, V98W) [02/07 .. ; 125 kW (170 PS); 3200 ccm; kód motora: 4M41]
3.2 DI-D (V88W, V98W) [02/07 .. ; 118 kW (160 PS); 3200 ccm; kód motora: 4M41]
3.2 TD 4WD (V98W, V88W) [01/09 .. ; 147 kW (200 PS); 3200 ccm; kód motora: 4M41]
3.8 V6 [02/10 .. ; 182 kW (248 PS); 3828 ccm; kód motora: 6G75]
3.8 V6 (V87W, V97W) [02/07 .. ; 184 kW (250 PS); 3828 ccm; kód motora: 6G75]
MITSUBISHI PAJERO IV Van (V90, V80):
3.2 DI-D [11/06 .. ; 118 kW (160 PS); 3200 ccm; kód motora: 4M41]
3.2 TD 4WD [01/10 .. ; 147 kW (200 PS); 3200 ccm; kód motora: 4M41]
ACDelco: | PC 3235 E
|
ALCO FILTER: | MD-9690
|
AMC Filter: | MA-4605 MA-4609
|
ASHIKA: | 20-05-524
|
BLUE PRINT: | ADC 42238
|
BOSCH: | 1 457 433 339
|
CHAMPION: | U 870
|
CLEAN FILTERS: | MA 3058
|
COOPERSFIAAM FILTERS: | PA7567
|
CROSLAND: | 8531
|
FILTRON: | AP 172/3
|
FLEETGUARD: | AF26578
|
FRAM: | CA9542
|
GUD FILTERS: | AG 1138
|
HENGST FILTER: | E718L
|
HERTH+BUSS JAKOPARTS: | J1325042
|
HOFFER: | 8400106
|
JAPANPARTS: | FA-524S FA-524 JFA-524S JFA-524
|
LAUTRETTE: | ELP 9043
|
MAHLE FILTER: | LX 2885
|
MEAT & DORIA: | 18106
|
MISFAT: | P495
|
MOTAQUIP: | VFA 1215
|
NIPPARTS: | J1325042
|
P.B.R.: | AI-5462
|
PURFLUX: | A1285
|
RYCO: | A1449
|
SCT Germany: | SB 2151
|
SOFIMA: | S 3220 A
|
TECNOCAR: | A2254
|
TEHO: | 2667
|
UFI: | 30.220.00
|
VIC: | A-3017
|
1. Vyberte vložku z airboxu.
2. Pomocou stlačeného vzduchu odstráňte nečistoty.
3. Aplikujte K&N čistič
4. Nechajte čistič vsiaknuť po dobu min. 10minút. Potom použite stlačený vzduch na odstránenie zvyšných nečistôt. Krok 3 a 4 opakujte pokiaľ filter nie je zbavený všetkých nečistôt.
5. Nechajte filter úplne vyschnúť.
6. Aplikujte K&N impregnačný olej
7. Naimpregnovaný filter vložte naspať do airboxu a vizuálne skontrolujte tesnosť.
8. Čistenie odporúčame realizovať minimálne každých 5000km z dôvodu udržania optimálneho výkonu.