Výhody športových olejových filtrov K&N:
• vysoký prietok oleja (až 68 litrov za minútu)
• vymeniteľné vložky
• sú kompatibilné s rôznymi typmi palív, olejov a taktiež metanolom
• Zachytávajú 99% škodlivých nečistôt
• Odolná konštrukcia kanistra
Automobilové a motocyklové olejové filtre K&N sú obľúbené pre svoju odolnosť a jednoduchú výmenu. Väčšina olejových filtrov má na plášti navarenou maticu, ktorá umožňuje jeho výmenu pomocou bežných nástrojov.
Olejové filtre K&N majú mnoho vlastností, ktoré prevyšujú bežné nároky väčšiny vozidiel. Používame silnejší materiál plášťa, čím zvyšujeme jeho odolnosť voči prerazeniu. Robustná konštrukcia odoláva väčším tlakom oleja (v závodnom prostredí), bez toho aby došlo k jeho pretrhnutiu. Otvor vyvŕtaný v matici slúži na upevnenie bezpečnostného drôtu, ktorý je vyžadovaný u niektorých typov závodov. Drôt zamedzuje vypadnutiu poškodeného filtra na závodnej dráhe, kde by mohol predstavovať nebezpečenstvo pre ostatné vozidlá. Tieto extra vlastnosti sú uistením pre zákazníkov, ktorí vyžadujú vždy to najlepšie
OEM - Betamotor 15.26060.000
|
OEM - Kawasaki 52010-0001
|
OEM - Suzuki 16510-35G00
|
OEM - Suzuki K5201-00001
|
Betamotor Motorcycle
250 Evo 4T 09-16
250 Rev 4T 07-08
300 Evo 4T 09-16
Kawasaki Motorcycle
KX250 F-N1,N2 04-05
KX250 F-T6F,T7F,T8F,W9F,XAFB,YBF,YCF 06-12
KX250 F-ZDF,ZEF,ZFF,ZGF 13-16
KX250 F-AHF 17
KX450 F-HGF,HHF 16-17
LML Scooter
200 Star 4T 11-15
Suzuki Motorcycle
FL125 K7,K8,K9 SDW Address 07-09
FL125 Address 10
RM-Z250 K4,K5,K6 04-06
RM-Z250 K7,K8,K9,L0,L1,L2,L3,L4,L5,L6 07-16
RMX450 Z L0,L1,L2,L3 10-13
RM-Z450 K5,K6,K7,K8,K9,L0,L1,L2,L3,L4,L5,L6 05-16
CHAMPION COF107
|
KN KN-207
|
Old Champion (<2011) X351
|