Vaše vozidlo volá po našich produktoch? Odkryte tajné ingrediencie pre maximálny výkon!

Kategórie

 

shop-roku-02.png

shop-roku-01.png

saec-new.png

Rozdelenie olejov podľa klasifikácie ACEA

Klasifikácia ACEA delí motorové oleje do troch skupin- oleje pre zážihové motory (označené písmeno \"A\"), oleje pre vznetové motory osobných a ľahký úžitkových vozidiel (označené písmeno \"B\") a oleje pre vysoko výkonné vznetové motory (označené písmeno \"E\" ). Výkonnostný stupeň je vyjadrený pre daný typ motora číslom (od \"1\" vyššie). V zásade platí, že čím je číslo vyššie, tým je kvalitnejší olej.

Označovanie olejov podľa klasifikácie ACEA:

A1- 96 po novom A1- 02 - oleje s vysokou ochranou piestu pred tvorbou usadenín, tvorbou kalov a opotrebovaním, s vysokou odolnosťou proti oxidácii pri vysokých teplotách. Umožňujúce dosahovať úspory paliva min. 2,5% v porovnaní s olejmi 15W-40

A2- 96 - ako A1- 96, lepšia ochrana ložísk, vyššia výkonnosť ako u CCMC G4

A3- 96 po novom A3- 02 - ako A2- 96, s vyššou odolnosťou proti oxidácii pri vysokých teplotách, vyššia výkonnosť ako u CCMC G5

A4- 00 - určená pre vysokovýkonné motorové oleje pre použitie v benzínových motoroch osobných vozidiel s priamym vstrekom

A5- 01 po novom A5- 02 - vysoko výkonné motorové oleje pre použitie v benzínových motoroch osobných vozidiel. Koncipované pre predĺžené a alebo flexibilné olejové výmeny. Oleje s veľmi dobrou vysokoteplotné strihovou stabilitou

B1- 96 po novom B1- 02 - oleje zabezpečujúce vysokú ochranu piestu proti tvorbe usadenín a vačiek proti opotrebovaniu, umožňujúce dosahovať úspory paliva min. 2.5% v porovnaní s olejmi 15W-40

B2- 96 - ako B1- 96, lepšia ochrana ložísk, vyššia výkonnosť ako u CCMC PD2

B3- 96 - ako B2- 96, lepšia ochrana vačiek proti opotrebovaniu, kontrola viskozity a rozptyľovania sadzí, vyššia výkonnosť ako u CCMC PD2

B4- 98 po novom B4- 02 - ako B3- 96, ale pre motory s priamym vstrekovaním

B5- 01 po novom B5- 02 - vysoko výkonné motorové oleje pre dieselové motory s vynikajúcou vysokoteplotné strihovou stabilitou

E1- 96  - oleje s vysokou ochranou piestu pred tvorbou usadenín a vačiek proti opotrebovaniu, lepšie ako u CCMC D4 (zrušená)

E2- 96 - oproti E1- 96 lepšie vlastnosti, najmä vyššia čistota a nižšie opotrebovanie motora

E3- 96 - ako E2- 96, lepšia ochrana vačiek proti opotrebovaniu, kontrola viskozity a rozptyľovania sadzí, vyššia výkonnosť ako u CCMC D5

E4- 98 - oleje pre vznetové motory najvyššej výkonnostnej úrovne (tzv. SHPD - Super High Performance Diesel) s predĺženými intervalmi výmeny oleja.

E5- 98 po novom E5- 02 - oleje pre vysoko a stredne zaťaženie do motory s turbodúchadlom aj bez neho zameraná Najmä na motory z Americkej produkcie. Čistota piestu ako u ACEA E3- 98, ale znížené opotrebenie motora voči E3 a E4

E6 - vysoko stabilné oleje podporujúce čistotu pištoľ, znižujúci opotrebovanie (vrátane pôsobením Sazi) a zaisťujúca stále mazanie. Olej je odporúčaný pre moderné, vysoko zaťažované vznetové motory, spĺňajúce emisné limity Euro 1-4. Umožňuje predĺžené výmenné intervaly podľa odporúčania výrobcu. Je vhodný pre motory so systémom EGR (Exhaust Gas Recirculation), DPF (Diesel Particulate Filter) a SCR NO (Selective Catalitic Reduction). Trieda E6 je zvláštne doporučovaná pre motory s DPF systémy, ktoré spaľujú palivo s nízkym obsahom síry (50 ppm)

E7 - stabilné oleje zabraňujúce usadzovaním nečistôt na piestoch a vzniku zrkadlové plôch na stene valca. Obmedzuje opotrebovanie (vrátane pôsobením Sazi), vznik usadenín v Turbodúchadlo. Olej je odporúčaný pre moderné, vysoko zaťažované vznetové motory spĺňajúce emisné limity Euro 1-4. Umožňuje predĺžené výmenné intervaly podľa odporúčania výrobcu. Je vhodný pre väčšinu motorov so systémami EGR (Exhaust Gas Recirculation) a SCR no (Selective Catalitic Reduction). nie je vhodný pre systémy DPF (Diesel Particulate Filter).

C1 – motorové oleje s nízkou viskozitou a trením, s veľmi nízkym obsahom sulfátového popola, síry a fosforu (preferuje napr. FORD) Stabilný motorový olej, kompatibilný s katalyzátorom pre vysoko výkonné benzínové a dieselové motory osobných a ľahkých nákladných áut so systémom DPF Diesel Particulate Filter) a TWC (katalyzátor), ktoré vyžadujú nízkoviskózne motorové oleje so zníženým obsahom SAPS (Sulfate Ash Phosphorus Sulfur – sulfátový popol, síra, fosfor) a HTHS vyššie ako 2,9 mPa.s.Tieto motorové oleje predlžujú životnosť systémov DPF a TWC a znižujú spotrebu paliva. HTHS >2,9 mPa.s

C2 – motorové oleje s nízkou viskozitou a trením, s nízkym obsahom sulfátového popola, síry a fosforu (preferuje napr. PSA)Stabilný motorový olej kompatibilný s katalyzátorom pre vysoko výkonné benzínové a dieselové motory osobných a ľahkých nákladných áut so systémom DPF Diesel Particulate Filter) a TWC (katalyzátor)

C3 – motorové oleje s nízkym obsahom sulfátového popola, síry a fosforu (Renault, Hyundai, MB …)Stabilný motorový olej, kompatibilný s katalyzátorom pre automobily so systémom DPF Diesel Particulate Filter) a TWC (Three Way Catalyst).Tieto motorové oleje predlžujú životnosť týchto systémov.

C4 - motorové oleje určené na použitie vo vysoko výkonných benzínových a naftových motoroch osobných a ľahko úžitkových automobilov vybavených filtrami pevných častíc (DPF), požadujúcimi nízky obsah síry, fosforu a sulfátového popola. Tieto oleje zvýšia životnosť DPF a TWC (katalyzátor).

ACE NORMA .jpg
 

saec-new.pngshop-roku-01.png             shop-roku-02.png

 

 

opel-znacka.jpg

Opel značka: vznik, história, prvé autá a súčasné modely

Spoločnosť Opel, jedna z najstarších a najuznávanejších automobilových značiek v Európe, si za viac ako sto rokov svojej existencie vybudovala významné postavenie na trhu. Založená bola Adamom Opelom a to pôvodne ako výrobca šijacích strojov. Je teda jasné, že si za svoju históriu prešla...

© Copyright 2015 ERING s.r.o. Všetky práva vyhradené. web generuje redakčný systém WEB CMS