Vaše vozidlo volá po našich produktoch? Odkryte tajné ingrediencie pre maximálny výkon!

Kategórie

 

shop-roku-02.png

shop-roku-01.png

saec-new.png

TESTER BATÉRIÍ ANALOGOVÝ ZÁŤAŽOVÝ

Dostupnosť: expedujeme do 24 hodín
Kód produktu BAT057
37,80 € Cena bez DPH 20%: 31,50
Tester je určený na meranie 6 V a 12 V batérií od 200 CCA do 1000 CCA (štartovací prúd).

Postup pri teste batérie:
Pripojte tester k batérii. Červené kliešte na plusový pól batérie, čierne na mínusový pól batérie. Stlačiť spínač do polohy 1 na desať sekúnd. Nikdy nedržte toto tlačidlo dlhšie ako 10 sekúnd – mohlo by dôjsť k poškodeniu testera!
Výsledok merania sa odčíta na rúčkovom meradle. Kapacita batérie je závislá na okolitej teplote. Pri teplotách bod bodom mrazu sa kapacita výrazne znižuje.

Výsledky:

A Stav batérie je správny – ukazovateľ je v zelenom poli. Batéria je v poriadku, je možné ju dobíjať. Stav batérie je možné ďalej zistiť hustomerom (nie je súčasťou dodávky).
Rozsah zeleného poľa je odstupňovaný podľa štartovacieho prúdu (od 200 do 1000CCA). Stav batérie je nutné odčítať podľa príslušného štartovacieho prúdu tejto batérie.
B Kapacita batérie nie je úplne na 100%. Ukazovateľ sa pohybuje v žltom poli WEAK. Rozsah žltého poľa je odstupňovaný podľa štartovacieho prúdu (od 200 do 1000 CCA).
Stav batérie je nutné odčítať podľa príslušného štartovacieho prúdu tejto batérie.
C Kapacita batérie je nedostatočná – Ukazovateľ sa pohybuje v červenom poli BAD. V tomto prípade je batéria buď defektná alebo nedostatočne nabitá.
Na zistenie, v akom stave je batéria, je nutné použiť hustomer. Pokiaľ je hustota elektrolytu nad 1,225 g/cm2, je batéria defektná. Pri hodnote nižšej ako 1,225 g/cm2 je možné batériu dobiť a opätovne otestovať.
D Podobným spôsobom je možné odčítať stav batérie s napätím 6 V. Sekcia pre 6 V batérie sa nachádza v ľavej časti meradla.
Postup pri teste dobíjacej sústavy vozidla:

1. Naštartujte motor a nechajte bežať v otáčkach 1200 až 1500 ot/min, kým nedosiahne bežnú pracovnú teplotu. Pozor: nepribližujte sa k pohybujúcim sa častiam motora!
2. Tester pripojte k batérii rovnakým spôsobom, ako pri teste batérie. Stlačte tlačidlo a počkajte 10 sekúnd.
3. Odčítajte stav batérie z meradla nad nápisom CHARGING SYSTEM. Pokiaľ sa ukazovateľ pohybuje v červenom poli (pri napätí menšom ako 12,8V alebo vyššom ako 15,0V – vozidlo buď nedobíja, alebo prebíja pripojenú batériu).
4. Ak je ukazovateľ v zelenom poli, je dobíjací systém v poriadku.
Postup pri teste štartéra vozidla:

1. Pred testom štartéra vozidla sa uistite, že batéria je 100% nabitá.
2. Odpojte systém zapaľovania, aby motor nenaštartoval.
3. Zopnite štartér a odčítajte napätie.
4. Pokiaľ voltmeter ukáže 9 V alebo menej, štartér zaťažuje príliš batériu, alebo kapacita batérie je nedostatočná k správnej funkcii štartéra.

Nenašli ste čo hľadáte? Náš sortiment neustále rozširujeme!
Dajte nám vedieť a radi daný produkt doplníme

 

saec-new.pngshop-roku-01.png             shop-roku-02.png

 

 

autoumyvarka-s-kefami-alebo-rucne-umytie-auta.jpg

Je lepšia autoumyvárka s kefami alebo ručné umytie auta?

Žijeme v dobe, kedy je presun autom niekedy nevyhnutným spôsobom dopravy. To so sebou prináša aj nároky na starostlivosť o jeho vzhľad, vrátane vonkajšieho umývania. V tomto ohľade máte na výber tri možnosti a to umytie na automatickej umyvárke s kefami, ručné umývanie v boxe alebo ručné umývanie...

© Copyright 2015 ERING s.r.o. Všetky práva vyhradené. web generuje redakčný systém WEB CMS