TEC2000 ENGINE FLUSH obsahuje unikátnu kombináciu vysoko efektívnych čističov a extrémne vysokotlakových mazacích zložiek, ktoré odstraňujú nečistoty, olejové usadeniny a zároveň chránia motor počas čistenia. Engine Flush je jedným z prvých a niekoľkých prípravkov, ktoré upúšťajú od chlórovaných uhľovodíkov - čo znamená, že počas prípravy nevznikajú žiadne škodlivé výpary a čistejšie prostredie. Veľmi efektívne čistí a uvoľňuje piestne krúžky vrátane ich drážok, čo má za následok obnovenie kompresných tlakov a zníženie spotreby oleja.
- uhľovodíkový základ (nechlórovaný)
- neobsahuje petrolej a neobsahuje olej
Aktuálne zloženie bolo celosvetovo zdokonaľované a testované viac ako 25 rokov. Vďaka vynikajúcim výsledkom je uznávaný profesionálmi v automobilovom priemysle po celom svete a PATRÍ K NAJÚČINNEJŠÍM A NAJEFEKTÍVNEJŠÍM PRÍPRAVKOM NA SVETE. Je veľmi jednoduché ho používať za akýchkoľvek podmienok.
VÝHODY PRE AUTOMOBIL
- odstraňuje nečistoty, usadeniny
- stišuje a čistí hydraulické zdvíhadlá
- pomáha obnoviť kompresné tlaky
- počas čistenia chráni motor unikátnou lubrikačnou zložkou
VÝHODY PRE MAJITEĽA AUTOMOBILU
- pomáha obnoviť a udržiavať optimálny výkon motora, spotrebu oleja a pohonných hmôt
- zaisťuje, že sa nový olej aplikuje do čistého motora
PRÍSPEVOK PRE ŽIVOTNÉ PROSTREDIE
- ako jeden z prvých čističov je formulovaný bez použitia chlóru
- pomáha znižovať emisné hodnoty výfukových plynov
Pred výmenou oleja nalejeme prípravok do starého motorového oleja, necháme motor 10–15 minút bežať, potom olej vypustíme, vymeníme olejový filter a nalejeme nový olej. Pri špecifickom probléme predĺžiť dobu čistenia na 25–60 min. Počas čistenia zvýšte otáčky motora na 2 000 – 2 500 ot./min. Jedna dávka 375 ml sa používa na 5 litrov oleja. Pri špecifickom probléme sa určuje dávkovanie inak.
Kedy použiť preplach motora?
- motor spaľuje olej
- vozidlo vydáva tmavý alebo modrý dym
- Ak motor spaľuje olej a výsledkom je tmavý alebo modrý dym, znamená to, že krúžky sú odolné voči práci a nedotýkajú sa stien valca a olej sa uvoľňuje do spaľovacej komory.
- olej preteká pneumotoraxom
- nízka kompresia
Ak má váš motor problémy so štartovaním, krúžky môžu byť zachytené uhlíkovými usadeninami a uviaznuté v drážkach krúžku. Keď je motor v chode, tlak v spaľovacej komore dosiahne spodok piestu, zníži kompresiu v spaľovacej komore a vyfukuje olej. Existuje tiež možnosť, že krúžky boli mechanicky poškodené, to sa stáva v 1 z 10 prípadov.
- počujete zdvíhače ventilov
- olej bol vymenený za viac ako 15 tisíc. km
- olej má viac ako 12 mesiacov
- auto jazdilo väčšinu mesta
- Kúpili ste si auto alebo motor a nepoznáte jeho históriu