Vaše vozidlo volá po našich produktoch? Odkryte tajné ingrediencie pre maximálny výkon!

Kategórie

 

shop-roku-02.png

shop-roku-01.png

saec-new.png

K2 GRAVON REFILL - keramická ochrana laku 50ml

Dostupnosť: Na sklade
Výrobca: K2 
Kód produktu G031
34,80 € Cena bez DPH 20%: 29,00

Keramický povlak je v súčasnosti najodolnejšou známou vo svete formou ochrany laku a iných povrchov. Zaručuje najvyšší stupeň ochrany a stupňom tvrdosti prevyšuje najtvrdšie autolaky. Po ochrane sa na laku objaví priehľadná a neviditeľná vrstva s hrúbkou do 2-3 mikrónov, vďaka čomu je úplne izolovaný od nepriaznivých vplyvov všetkých vonkajších faktorov.

 

Na základe najnovších technológií sme vytvorili produkt pre najnáročnejších automobilových nadšencov, ktorý zaisťuje 100% spokojnosť s konečným výsledkom. Náter K2 GRAVON je jedným z najinovatívnejších produktov v našej ponuke, založený na nanotechnológii, navrhnutý nekompromisne pre čo najlepší výsledok.

 Ako funguje keramická ochrana laku?

 

Výhody

  • K2 GRAVON chráni povrch pred poškriabaním, špinou, UV žiarením, soľou, vtáčím trusom, dažďom a šťavou zo stromov, zvyškami hmyzu, koróziou a mechanickým poškodením, spôsobeným napr.
  • Výhody nanášania keramického povlaku na lak
  • Chráni lak pred vznikom defektov znižujúcich lesk a znižuje riziko kruhových škrabancov. Vďaka keramickému povlaku nie je potrebné auto voskovať a vďaka vynikajúcemu odpudzovaniu nečistôt a samočistiacim vlastnostiam možno znížiť frekvenciu umývania.
  • Keramický povlak na rozdiel od voskov nie je možné zmývať chemikáliami, preto ide o najodolnejší známy spôsob povrchovej ochrany. Strojové leštenie je jediný spôsob, ako odstrániť povlak. Keramický náter chráni aj pred graffiti, nanesená farba nedrží na povrchu a dá sa ľahko odstrániť.
  • Keramický povlak

 

Použitie

  • Náter K2 GRAVON je možné aplikovať nielen na lak, ale aj na gumu, plast, kov a sklo. Úspešne sa používa v automobilovom priemysle, plachtení, letectve a priemysle.
  • Ochranný náter až 5 rokov

Spôsob použitia

  • Optimálne podmienky aplikácie:
  • Teplota okolia od 10°C do 35°C.
  • Aplikujte v interiéri alebo na tienené miesto.
  • Neaplikujte v podmienkach nadmernej vlhkosti.

Príprava povrchu:

  • Lak dôkladne umyte a osušte.
  • Povrch by mal byť zbavený dechtu, nečistôt, vosku, pastových olejov, továrenskej ochrany. Na odstránenie nečistôt, ktoré zostali v póroch laku, sa odporúča použiť lakový íl K2
  • Lak s defektmi a škrabancami by sa mal vyleštiť strojovo, napríklad pomocou leštičky a pást K2 LUSTER.

Aplikácia:

  • Pred začatím nanášania keramického náteru povrch dôkladne odmastíme odstraňovačom K2 KLINET s použitím mikrovlákna - napríklad mikrovlákna K2 BONA.
  • Prípadne naneste K2 Gravon Primer mechanickou leštičkou, ktorá dodatočne posilní väzbu keramického povlaku s povrchom laku. Keramický povlak je možné aplikovať hodinu po leštení
  • Fľaštičku dôkladne pretrepte a nakvapkajte 6-8 kvapiek na suchý obrúsok obalený na aplikátore (Prvá aplikácia môže byť dvojnásobná, aby sa aplikátor naimpregnoval a náter počas aplikácie na jeho povrchu nezaschol.)
  • Nanášajte naraz krížom krážom na povrchy nie väčšie ako 50x50 cm.
  • Po 1-2 minútach od aplikácie pri teplote cca 20 °C povrch vyleštite mikrovláknom (vyššia teplota skracuje dobu schnutia, nižšia teplota - predlžuje). Nenechajte náter na laku zaschnúť.
  • Po nanesení a vyleštení prvej vrstvy počkajte min. 1 hodinu a naneste ďalšiu (pre maximálnu trvanlivosť naneste 3 vrstvy).
  • Prípadne po nanesení poslednej vrstvy naneste prípravok K2 GRAVON RELOAD, ktorý navyše dodá sklz a prehĺbi farbu.

Po aplikácii:

  • Nechajte auto v suchej miestnosti min. 8 hodín.
  • Počas nasledujúcich 7 dní neumývajte auto žiadnymi chemikáliami.
  • K2 GRAVON RELOAD sa odporúča na pravidelnú údržbu náteru (každých 3-6 mesiacov).

Sada obsahuje: K2 Gravon 50 ml x1

Nenašli ste čo hľadáte? Náš sortiment neustále rozširujeme!
Dajte nám vedieť a radi daný produkt doplníme

 

saec-new.pngshop-roku-01.png             shop-roku-02.png

 

 

auto-nestartuje-ake-su-priciny.jpg

Auto neštartujte: aké sú príčiny, kde je problém a čo s tým?

Stojíte pred autom, ktoré nechce štartovať a pýtate sa, čo sa deje? Problémy so štartovaním môžu byť frustrujúce a to práve preto, že za nimi vie byť mnoho príčin,od vybitej batérie po závažnejšie mechanické problémy. Práve preto sa teraz zameriame na to, ako identifikovať zdroj problému, ako ho...

© Copyright 2015 ERING s.r.o. Všetky práva vyhradené. web generuje redakčný systém WEB CMS